Thursday 21 July 2011

Hari Kokurikulum 2011

Baru baru ini , sekolah kami telah mengadakan Hari Kokurikulum sebagai penamat bagi kesemua aktiviti kokurikulum yang dijalankan sebelum ini . Bersesuaian dengan tarikh 16 Julai 2011 , Hari Kokurikulum telah pun diadakan di sekolah kami . Pelbagai aktiviti dan juga pameran yang menarik turut dijalankan sekali . Tidak ketinggalan juga , pertandingan kawad kaki juga turut dipertandingkan dan dimenangi oleh Kadet Polis sekolah . YAYY ! : )

Suasana pada hari tersebut sangatlah menyeronokkan dan memenatkan kerana pelbagai gerai gerai daripada kelab kelab lain juga ada menyediakan dan menjual pelbagai juadah makanan mereka .
Oleh kerana saya , dan juga rakan rakan tauladan yang lain menjadi AJK bagi kelab PRS dan juga Kelab Komputer sekolah , so kami telah pun diarahkan untuk menjaga gerai kami .

2 in  1 eaa , jaga gerai kelab PRS dan juga gerai Kelab Komputer . apa apa pun sangat seronok kerana kami memberikan sumbangan suara untuk menjerit jerit dan berteriak teriak bagi menarik perhatian pelanggan , ! 


  • '' Kasi Beliiiii niiii!! paksa paksa jugakk ! belii beliii ! ARGHH ! ''


Kelab PRS turut tidak ketinggalan juga yaa untuk menjual juadah makanan yang disediakan antaranya seperti sausage , nugget , squidball , mini cakes dan yang paling terenak dan terseddaaaaap sekali ahh Popia Nestum Syira HAHAHAA 

OHH LUPA PULAK dahh haiii - ahaha - Kelab Komputer juga tidak terlepas peluang untuk menjalankan bisnes mereka yang disokong oleh Cikgu Azim and the geng Cikgu Azman , yang dua duanya comel comel cikguuu ahahahhaaha   !

Kelab Komputer menyediakan service mereka yaa , dan menggunakan kepakaran mereka dalam menyediakan dan membuat ICE BLENDED yang tersedaapp sekali . wuuww ! hahaaha ditambah pula dengan jualan dadih chocolate dan strawberry uuuu ~~ 



gerai RM 1 (PRS)

Gerai PRS

Gerai Kelab Komputer







No comments:

Post a Comment