My School !
Photobucket
Introduction
Owner and CO Owner
My School
Tagboard
Credits
KEJOHANAN SUKAN TAHUNAN 2011 | Thursday 21 July 2011

Pada 6 Julai 2011 yang lalu , sekolah kami telah mengadakan Hari Kejohanan Sekolah di Stadium Kelana Jaya . Sebanyak 16 buah bas diperlukan untuk dijadikan pengangkutan kami ke sana. Pelbagai acara acara sukan dipertandingkan disana seperti 4 x 400 meter , 4 x 100 meter , 100 meter , lompat jauh , lontar peluru , acara tarik tali , dan sebagainya .

Tidak ketinggalan juga , acara jemputan juga turut dipertandingkan dimana sekolah sekolah lain iaitu dari SMK Seksyen 4 , SMK Tropicana , dan juga SMK Subang Bestari juga turut menyertai acara ini .

Tetapi apakan daya , sekolah kami tidak berjaya memenangi tempat dalam acara tersebut .
Seterusnya acara tarik tali yang diadakan beberapa hari sebelum hari kejohanan sukan sekolah pula diadakan di padang sekolah dan dimenangi oleh pasukan daripada Rumah Perdana . WUU BRAVOOBRAVOO !

*cerita diringkaskan -

Kesimpulannya , daripada keseluruhan markah yang diperoleh daripada rumah sukan masing masing , Rumah WIRA telah memenangi tempat pertama dalam kejohanan sukan sekolah 2011 YAYYYYYYY WUWWW !! ... oke oke ~~

dan di ikuti pula dengan rumah WAJA . Tempat ketiga dimenangi oleh rumah PERDANA dan terakhir sekali rumah SATRIA . *jangan bersedih , cuba lagi di masa akan datang : ) 

1. WIRA
2. WAJA
3. PERDANA
4. SATRIA







Ahli rumah Waja yang turut memberikan sokongan 

Ahli rumah Wira juga turut tidak ketinggalan

Perbarisan daripada rumah Satria

Para atlet 

Ahli rumah Perdana