Thursday 21 July 2011

KEJOHANAN SUKAN TAHUNAN 2011

Pada 6 Julai 2011 yang lalu , sekolah kami telah mengadakan Hari Kejohanan Sekolah di Stadium Kelana Jaya . Sebanyak 16 buah bas diperlukan untuk dijadikan pengangkutan kami ke sana. Pelbagai acara acara sukan dipertandingkan disana seperti 4 x 400 meter , 4 x 100 meter , 100 meter , lompat jauh , lontar peluru , acara tarik tali , dan sebagainya .

Tidak ketinggalan juga , acara jemputan juga turut dipertandingkan dimana sekolah sekolah lain iaitu dari SMK Seksyen 4 , SMK Tropicana , dan juga SMK Subang Bestari juga turut menyertai acara ini .

Tetapi apakan daya , sekolah kami tidak berjaya memenangi tempat dalam acara tersebut .
Seterusnya acara tarik tali yang diadakan beberapa hari sebelum hari kejohanan sukan sekolah pula diadakan di padang sekolah dan dimenangi oleh pasukan daripada Rumah Perdana . WUU BRAVOOBRAVOO !

*cerita diringkaskan -

Kesimpulannya , daripada keseluruhan markah yang diperoleh daripada rumah sukan masing masing , Rumah WIRA telah memenangi tempat pertama dalam kejohanan sukan sekolah 2011 YAYYYYYYY WUWWW !! ... oke oke ~~

dan di ikuti pula dengan rumah WAJA . Tempat ketiga dimenangi oleh rumah PERDANA dan terakhir sekali rumah SATRIA . *jangan bersedih , cuba lagi di masa akan datang : ) 

1. WIRA
2. WAJA
3. PERDANA
4. SATRIA







Ahli rumah Waja yang turut memberikan sokongan 

Ahli rumah Wira juga turut tidak ketinggalan

Perbarisan daripada rumah Satria

Para atlet 

Ahli rumah Perdana


No comments:

Post a Comment